Search This Blog

Wednesday, April 1, 2009

Studded skirt & TOP 5


Nie raz już pisałam, że uwielbiam ćwieki. Toleruje je wszędzie: na ubraniach, na akcesoriach i na butach. Kupiłam niedawno pojedyncze ćwieki w pasmanterii i mam zamiar je gdzieś podoczepiać. Może na spodniach, może na t-shircie. Zobaczymy. Ta spódnica właśnie wpadła mi w oko ze względu na małe ćwiekopodobne kropeczki. Chciałabym też podzielić się z Wami moją obecną muzyczną listą TOP 5.

Translation: You know, that I love studds. I tolerate them on clothes, on accesories and on shoes. This is the reason why I have bought this skirt. Small studded dots catch my eyes. I usually wear it with my checked shirt. I would also like to share my actual TOP 5 music list with you:)


fot. Marika

skirt - H&M Trend
shirt - from Piotrek
shoes - H&M

No comments:

Post a Comment