Search This Blog

Tuesday, January 11, 2011

Show your bones



Kilka dni temu wpadłam na pomysł obcięcia bluzy, która leżała w mojej szafie od dłuższego czasu. Nie chodziłam w niej, bo była za wielka, za długa i leżała na mnie jak worek. Bluzy z Wildfoxa wcale nie mają jednego uniwersalnego rozmiaru (one size), jak jest napisane w niektórych sklepach, tylko normalną, pełną rozmiarówke o czym oczywiście nie wiedziałam. Po skróceniu zmieniła fason, najlepiej pasuje do dołów z wysokim stanem, szczególnie dżinsowych szortów, a nawet długiej spódnicy. Wiem, że kości mogą wyglądać troche przerażająco, ale pamiętajcie: to tylko ubranie... I jeszcze kapelusz, który kupiłam w wakacje w Beyond Retro w Londynie, gdzie mieli największy wybór kapeluszy jaki kiedykolwiek widziałam, a do tego w małych rozmiarach. W takich vintage store'ach jak Beyond Retro, gdzie można kupić mnóstwo oldschool'owych ubrań, nie koniecznie w stylu retro, zdecydowanie mogłabym się ubierać.

ENGLISH: A few days ago I hit on the idea of cutting my Wildfox hoodie. I was, in fact, a bit afraid or uncertain about the new shape, but it was a good decision, I think. Now it looks nice with high waisted shorts or a long skirt. Bones can be terrifying some of you, I know. But remember, it's just clothes :) I'm also wearing a black hat which I bought in Beyond Retro in London last summer. Actually, I could wear a whole outfit from vintage shops like Beyond Retro where they offer a large variety of old-school clothes, which I'm a fan of.









pics by Belletette

(wearing Wildfox hoodie from Spanish Moss, Zara skirt and hat from Beyond Retro)


MUSIC: Twin Shadow - Slow

No comments:

Post a Comment