Search This Blog

Saturday, March 24, 2012

New Balance 420




Przeszukałam cały Internet żeby znaleźć ten model New Balanców w moim rozmiarze i w końcu się udało (Aida, dzięki za pomoc <3). Nie mogę się nacieszyć, bo nie dość, że wizualnie dałabym im 10 punktów na 10 to jeszcze są niesamowicie wygodne. Sportowe buty można spokojnie łączyć z kobiecymi ubraniami, bo przełamują elegancję. I wcale nie są niepoważne, o czym przekonałam się w Londynie - wiele kobiet po wyjściu z pracy przebiera niewygodne szpilki na adidasy, zazwyczaj New Balance, Nike Free Runs, Nike Air Max czy nawet Vansy, wśród młodszych dziewczyn. I bardzo mi się to podoba.

I'm currently obsessed with my New Balance 420. I've searched the whole Internet to find them in my small size and finally got them a few days ago. I would give them 10 points out of 10 because of the perfect design, let alone being comfortable.



Do tego ubrałam nową satynową bomber jacket z ACNE, koszulę, o której pisałam w poprzednim poście, szorty, żółtą torebkę i nową bransoletkę z Ooh!Andy.

This time I'm wearing it with a new ACNE bomber jacket, a shirt which I showed you in the previous post, vintage shorts, a Zara bag and a new bracelet from Ooh!Andy.






ph. by Magdalena Zielasko, edited by Belletette

(wearing ACNE bomber jacket & shirt from My-Wardrobe, New Balance 420, vintage shorts, Zara bag, OhhAndy bracelet)



MUSIC: Dan Auerbach - The Prowl




Follow me on Facebook, Twitter, Bloglovin & Instagram 'alicezielasko'

No comments:

Post a Comment